donderdag 6 augustus 2009

D66 Hillegom doet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen

D66 Hillegom is van mening dat D66 een duidelijke meerwaarde kan en zal toevoegen aan de politieke besluitvorming in ons dorp. D66 is een constructieve partij, die op een positieve wijze politiek bedrijft op basis van argumenten. D66 is een partij zonder dogma’s, die ook oog heeft voor de toekomst en niet alleen belang hecht aan de korte termijn.

Er wordt hard gewerkt aan een verkiezingsprogramma, dat op een interactieve wijze samen met alle leden tot stand zal komen. In het verkiezingsprogramma wil D66 schetsen hoe haar opstelling in de gemeenteraad zal zijn en hoe de partij de toekomst van Hillegom ziet. In dit kader zal vanuit D66 ook contact worden gezocht met organisaties en instellingen in Hillegom. Op deze wijze willen wij kennis nemen van de wensen en verwachtingen die er leven om daar  -zo mogelijk – in het programma rekening mee houden. Natuurlijk kunnen organisaties en instellingen nu ook al zelf contact zoeken met D66 Hillegom zoeken met D66-Hillegom, via de website van D66 Hillegom: www.d66hillegom.nl.

Een belangrijk punt voor D66 zal in ieder geval de invloed van de burgers betreffen. D66 is van mening dat er qua uitvoering het nodige schort aan het daadwerkelijk betrekken van burgers bij belangrijke politieke besluiten.

De vergaderingen van D66 zijn openbaar, dus belangstellenden zijn altijd welkom. Het is de bedoeling om in de maandelijkse vergaderingen steeds een thema te behandelen. Deze worden aangekondigd op de website.